2007/04/19

小牛牛






昨天威廉發現了一件小玩意很適合我.  他見我總是抽不到IPO, 說讓我把這個牛牛錢箱放在公司的財位.  但可惜這個小錢箱連最細的壹毫錢幣也放不進, 恐帕它很難成為我的 CASH COW吧!  只好把可愛的它放在公司作小装飾, 大家可到我公司探探 "小牛牛" !

Hubby gave me a little present yesterday, said that this little CASH COW would bring me luck to my stocks!  But the poor little cow cannot even hold the smallest coin, how can it bring me a fortune???  Perhaps it's more practical to work harder in the office.






沒有留言:

張貼留言